روشنگری
يادبگير، ساده‌ترين چيزها را براي آنان كه بخواهند يادبگيرند هرگز دير نيست

 پاسخ به ایرانی عزیز

هر شخصی دارای علایق و ویژگی‌های فردی و اجتماعیی است که با دیگر افراد متفاوت است. امروزه چون زندگی اجتماعی انسان‌ها تنوع بسیار زیادی پیدا کرده است و نیز دارای نیازهای فراوان و متفاوتی هستند که روز به روز هم نظام اجتماعی حاکم بر جامعه جهانی آن را گسترش می‌دهد و با توجه به متوسط طول عمر انسانها، هر فردی نمی‌تواند در طول عمر خود به همه علوم زمانه خود به صورت حرفه‌ای تبحر پیدا کند. بنابراین ضرورتا" با توجه به علاقه و شرایط زیست اجتماعی افراد، شخص می‌تواند یکی دو مورد یا بیشتر علوم زمانه خود یادبگیرد و مورد استفاده قرار دهد. و هیچ جای کسر شأن کسی نیست که بعضی از علوم را نداند.

مطالعه آثار بنیان‌گذاران فلسفه علمی در صورتی که فرد اطلاعات اولیه و پایه‌ای در آن مورد داشته باشد، سخت نیست. در غیر این صورت سخت است.در کاپیتال اصطلاحاتی مانند ارزش، ارزش مصرفی، ارزش اضافی، کار، کار اضافی، کار لازم و ... وجود دارد که دانستن مفهوم آن‌ها برای مطالعه کاپیتال کفایت می‌کند. اگر شخصی نتواند مفهوم این اصطلاحات در ذهن خود جای دهد به هیچ وجه دستاورد مشخصی به دست نخواهد آورد.

و این گفته خودتان "اما زمينه هاي مطالعاتي اشخاص بسته به نوع علاقه و استعدادشون , با هم فرق ميكنه" کاملا" درست است. اگر ای‌میل هم داشته باشید در این زمینه می‌توانیم بیشتر گفتگو دوستانه و محترمانه داشته باشیم. شاد باشید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط امید
آخرین مطالب